۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

خدمات آموزشی به صورت مجازی و دورکاری ارائه می‌شود

خدمات آموزشی به صورت مجازی و دورکاری ارائه می‌شود

قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به پاندمی بیماری کرونا اداره آموزش و پرورش با یک سوم ظرفیت حضوری و سایر کارکنان از طریق دور کاری ارائه خدمت خواهند داشت.

حسنعلی اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به پاندمی ویروس کرونا و تاکید ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین بر تعطیلی بسیاری از مشاغل و ادارات و با عنایت به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های سطح استان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تابع دستورات این ستاد خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اعمال محدودیت‌ها مشکلاتی را نیز برای همکاران ما ایجاد کرده، همکارانی که با این مشکلات مواجهند در صورتی که امکان حضور در مدارس را ندارند و در شهرستان‌هایی که شرایط حاد دارند در صورت داشتن امکانات و پیش نیازها انشاالله فعالیت خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: برای انجام دور کاری در مدارس انشاالله با نظارت حداکثری عوامل اجرایی کلیه کلاس‌ها در بستر فضای مجازی ادامه مسیر خواهند داشت.

اصغری مطرح کرد: بنابراین در خصوص آموزش در فضای مجازی طبق روال گذشته عمل می‌کنیم ولی عوامل اجرایی اگر این امکان را دارد که در منزل نظارت بر کلاس‌ها را اعمال کنند طی این هفته از طریق دور کاری ارائه خدمت کنند تا انشاالله در هفته آینده شاهد بهبود شرایط و بازگشت به فضای معمول آموزش را داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در خصوص همکاران سطح ادارات و سایر نهادهای وابسته به اداره آموزش و پرورش طبق مصوبه ستاد کرونا یک سوم از همکاران در طول این هفته در محل کار خود حاضر خواهند بود و دوسوم مابقی به صورت دور کاری وظایف محوله خود را به نحو مقتضی انجام خواهند داد.
 

کد خبر 5191190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha